Var det något som gick fel?
Så här gör du om du är missnöjd.
Vårt mål är att ha en hög kundnöjdhet. I det arbetet är det mycket viktigt för oss att vi får veta om det är något i vår service och våra tjänster som du inte är nöjd med. På så sätt kan vi säkerställa att vi löpande håller hög kvalitet i våra tjänster och kundrelationer.
Om du inte kommer överens med din rådgivare hos oss eller tycker att Linder & Partners har gjort fel, vill vi att du skriftligen kontaktar vår klagomålsansvarige (se adress nedan). Redogör så tydligt som möjligt för vad du anser har hänt och i vad vi har brustit. Notera gärna i rubriken att det handlar om ett klagomål: det underlättar en snabbare hantering hos oss.
Inkomna klagomål besvaras så snart som möjligt – i de flesta fall inom 14 dagar från mottagandet av klagomålet. Om svarstiden av något skäl blir längre kommer vi att kontakta dig och meddela anledningen till förseningen samt ge besked om när du kan förvänta dig ett svar.
Om du önskar kan du få vägledning från Konsumenternas försäkringsbyrå, Konsumenternas Bank- och finansbyrå eller den kommunala konsumentvägledningen. Om du inte blir nöjd med vårt beslut kan du få din sak prövad av Allmänna reklamationsnämnden eller allmän domstol. Det är viktigt att en överklagan av ett beslut sker så snart som möjligt.